10. julij 2021
»Navdihnjeni z nacionalno kampanjo želimo ljudem poslati zelo pozitivno sporočilo s fotografijami, ki prinašajo podobe vnovičnih snidenj, sočasno pa namigniti tudi na frazo 'neželeni učinki', ki jo v povezavi s cepivi proti covidu-19 tako pogosto slišimo.«
Pojasnilo vodje agencije o oglaševalski kampanji.
10. julij 2021
»Sprememba oglaševalske strategije ne pomeni, da smo se nehali osredotočati na sporočila, ki pojasnjujejo, zakaj je cepljenje proti covidu-19 potrebno, so pa ugotovili, da ima ta precej tradicionalni pristop, ki obenem občasno vzbuja slabo vest, le malo učinka.«
Izjava vodje agencije o spremembi oglaševalske strategije.
10. julij 2021
»Zato smo se odločili za drugačen pristop, vprašali smo se, kako ljudi doseči na drugačen način.«
Izjava vodje agencije o spremembi oglaševalske strategije.